Sunday 29 September 2013

BARU BERJINAK JINAK DENGAN DUNIA BLOGGING

Assalamualaikum...
hari ini dalam sejarah dimana saya baru nak berjinak-jinak dengan dunia blogging ni. actually sebelum ni saya hanya sekadar silent reader je kat mana2 blog. mana2 topik yang saya rasa interesting, saya akan google n akan baca apa yang orang lain coretkan, so, hari ni rasa macam terpanggil lak nak buat blog sendiri. (walaupun xde orang nak baca) but jadikan diari harian pon ok gak. hehe. ok, let me introduce myself dulu la...

nama penuh saya ialah Nur Aida Bte Shahidan, berusia 27 tahun pada tahun ini iaitu tahun 2013. sudah berkahwin dengan encik Ismail Bin Iderus dan telah mempunya 2 cahaya mata. hero keduanya.. Irsyad Alauddin 2 tahun. Izzuddin Affan 10 bulan..

bekerja sebagai Penolong Pegawai Tadbir N27 di sebuah sektor kerajaan iaitu Hospital Kepala Batas , Penang dibawah unit Farmasi dan  Bekalan.

berasal dari Taiping perak, menetap di Kepala batas, Penang. 

so, yang tu dulul lah kot. nnti2 akan update lagi.. hehe...

No comments:

Post a Comment