Monday 30 September 2013

SAMBUNG BELAJAR DEGREE EPJJ -part 2

ok, aku dah mula isi borang online utk sambung dgree epjj. universiti yang menjadi pilihan hati tentunya uitm dihatiku. chewahhh....

aku isi borang online di laman web www.ined.uitm.edu.my. lama web ni khas utk pelajar yang akan menjalani pengajian jarak jauh juga luar kampus, segala jadual, tutorial, yuran, semuanya ada di sini.

tarikh utk menghntar borang adalah bermula dr 1oktober hingga 30 november 2013. so, aku da isi siap2 and da hntar semua dokumen sokongn ke ined. harap2 ada la rezeki aku, then kalau berjaya, aku akan masuk intake mac 2014. so, doakan aku ye kawan2...

oh ya, aku akan amik cos sains pentadbiran. cos ni ada lah yang continous dari diploma aku, selain boleh transfer kredit, dapat la memendekkan masa aku belajar. pendek pun x pndek la, makan masa 4 tahun juga, kalau buat full time, 2 tahun je kot. haha

xpe la, instead, aku da keja tetap. keja yang bersepadan dgn kelayakan aku iaitu diploma, so, aku rasa laluan aku da betul, smbung dalam bidang yang sama, juga untuk career advancement pada masa hadapan... semoga aku dapat habiskan pengajian aku selama 4 tahun akan datang. InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment